יום רביעי, 28 בינואר 2015

בית מקרא כרך נט (תשע״ד) חוברת ב: תוכן העניינים

הוצאת מוסד ביאליק
תוכן העניינים


שמר אריאלי                 "פרי עץ הדר" – פרי "עץ החיים"  /  5

גבריאל ברזלי                'שבעים שנה' מירמיהו עד דניאל: סמנטיקה, פרשנות ואפוקליפטיקה   /  41

גרשון ברין                   בין ר' ישעיה מטראני לפרשנים הביזנטיים הקדומים   /  60

אסתר גמליאל ברק        דרכי הפרשנות למקרא במילונו של הקראי דוד בן אברהם אלפאסי,
                                 "כתאב ג'אמע אלאלפאט'"  /  76

מיכה רואי                   השערת תולדות המסורות מודגמת ביהושע כד  /  129


ב י ק ו ר ת  ס פ ר י ם

ליאור גוטליבּ               אוריאל סימון, אֹזֶן מִלִּין תִּבְחָן: מחקרים בדרכו הפרשנית של
                                ר' אברהם אבן עזרא, (מקורות ומחקרים יב), הוצאת אוניברסיטת
                                בר-אילן, רמת גן תשע"ג, 562 עמודים  /  153

חוה שלום-גיא             סיפור פילוג הממלכה 
                                עמוס פריש, הקריעה הגדולה: סיפור פילוג הממלכה בספר מלכים,
                                הוצאת הספרים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, באר שבע תשע"ד,
                                310 עמודים  /  160


ה מ ש ת ת פ י ם  ב ח ו ב ר ת

שמר אריאלי          המכינה הקדם אקדמית, אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן 52900
                        
גבריאל ברזלי        המחלקה לתנ"ך, המכללה האקדמית גבעת וושינגטון, קריית החינוך
                          גבעת וושינגטון, ד.נ. יפתח 7923900
                   
גרשון ברין           החוג לתרבות עברית, מגמת מקרא, אוניברסיטת תל-אביב, רמת אביב 61390
                       

אסתר גמליאל ברק     החוג ללשון העברית, המכללה האקדמית אחוה, מועצה אזורית באר-טוביה
                            
  
מיכה רואי            החוג למקרא, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, ירושלים 9103501
                          והמכללה האקדמית לחינוך אורנים, טבעון 36006  
                       

ליאור גוטליבּ        המחלקה לתנ"ך, אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן 52900
                   
חוה שלום-גיא      החוג למקרא, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, ירושלים 9103501

                      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובתך תפורסם אחרי אישורה. סבלנות, ותודה על התגובה.