התגלית על גלי הכבידה והאישור לתיאוריית המפץ הגדול
מציפה פעם נוספת את שאלת היחס בין אמונה ומדע, ובין הגילויים המדעיים ל‘בראשית ברא‘.
מציפה פעם נוספת את שאלת היחס בין אמונה ומדע, ובין הגילויים המדעיים ל‘בראשית ברא‘.
על כך ראו סיעור המוחות כאן.
(1) הרב פרופ‘ יהוידע עמיר, חוכמת אנוש בעולמו של הקדוש ברוך הוא
(2) ד“ר צחי וייס, תחומי ידע פרוגרסיביים וסטאטיים
(3) ד“ר יונתן בן דוב, התנ"ך מעניק את עצמו לפרשנות בכל דור ודור
(4) ד“ר ברוך יעקב שורץ, נצחיותה של התורה נמצאת בסמכותה הנורמטיבית
(6) הרב אביה הכהן, תפיסת העולם של בראשית א‘ זהה לתפיסת איש המדע המודרני
(7) אדוה הכהן, כל יישוב של סתירה נקודתית טומן בחובו פוטנציאל לקרע מאיים
(8) הרב יובל שרלו, אני חי בין שני הכיוונים
(9) פרופ‘ רחל אליאור, סיפור הבריאה מבקש לכונן משמעות ודפוסי מחשבה
(10) הרב ד"ר דוד מיכאל אברהם, טענת ההתאמה איננה עונה לקריטריון של הינתנות להפרכה
(11) פרופ‘ אליה ליבוביץ, גישת הבריאתנים (=the creationists)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תגובתך תפורסם אחרי אישורה. סבלנות, ותודה על התגובה.